"Луцькводоканал" почав приймати показники лічильників води

КП "Луцькводоканал" почав приймати показники лічильників холодної та гарячої води для проведення нарахування за червень місяць.

Про це повідомляє прес-служба КП "Луцькводоканал".

Покази лічильників, передані по телефону колл-центру з 20.06.2018 р. по 03.07.2018 р. приймаються як показник на перше липня 2018 р., по них проводиться нарахування, і вони будуть відображені в рахунках КП "Луцькводоканал".

Також доводимо до Вашого відома, що в цей період ми працюємо до 20:00, відкрито 20 телефонних ліній, формується електронна черга з інформуванням,та можливістю перебування в черзі до 5 хвилин.

Вихідні дні 24.06.2018 р. та 28.06.2018 р.

"Просимо врахувати, що пікове навантаження за вхідними дзвінками припадає на останні дні, а в межах робочого дня — в першій половині", – наголошують у "Луцькводоканалі".

Якщо ж показник на перше число не буде переданий абонентом, кінцеві показники лічильників визначить підприємство у відповідності до ЗУ "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання", виходячи із середньомісячного споживання.

Існують також альтернативні методи подачі показників приладів обліку:

  • через особистий кабінет oc.vd.lutsk.ua або vd.lutsk.ua (головне меню сайту "Особистий кабінет")
  • передача показів за допомогою SMS-повідомлення (067-444-8-777)
  • передача показів за допомогою повідомлення на Viber (067-444-8-777)
  • передача показів на електронну скриньку (pokazvoda@gmail.com)
  • скринька для збору показників за адресами: м. Луцьк, вул. Дубнівська, 26, вул. Січова, 16, вул. Лесі Українки, 35 "Центр надання адміністративних послуг у м. Луцьку".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЯКЩО ЛУЧАНИ ВЧАСНО НЕ ЗАПЛАТЯТЬ ЗА ВОДУ, У НИХ ЗАБЕРУТЬ СУБСИДІЇ

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
22.06.2018 10:41
Переглядів5403
Коментарів3
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
00:00
26.06.2018
Валентина
Чому все так проблематично? Приходиш платити і плптиш відровідно показників. Для чого ці подавання? Чи це робиться спеціально не дозвонились ось ми і напишем вам все що хочем. Не знаю що за держава? Про яку європу ще ті чиновники кричать. Та вам з вашими дурними законами хіба що в джунглі.
19:27
25.06.2018
Микола
Скажіть, будь ласка, з якою метою забрали можливість заносити показники лічильників гарячої та холодної води громадянам, які проводили розрахунки за комунальні послуги через Приват 24???. Не було ніяких проблем. Тепер створили проблему для людей, яка вже існувала раніше. Та дозвонитись не можливо, щоб передати ці показники, а чекати 5 хвилин і більше, вибачте, я ціную свій час. Тому, поверніть можливість заносити показники лічильника через Приват 24 і тим самим вирішите цю проблему для багатьох лучан.
15:43
22.06.2018
петро
навіщо було город городити? нервувати людей? Було ж гарно - платиш в касі - сказав показники і все. Бери ці дані і роби з ними що рахуєш за потрібно. тепер дурдом - не дозвонитися, по які показники заплатив, які зарахували - бог його знає - ніде не видно і не побачиш.
останні новини
23-09-2018 22-09-2018 21-09-2018
Вибір редактора

Рейтинг