M&Mʼs не використовуватиме у рекламі говорючі цукерки через критику змін їхньої зовнішності
Бренд M&Mʼs тимчасово перестане використовувати в рекламних кампаніях фірмових говорючих цукерок. Причина – критика змін у їхньому зовнішньому вигляді протягом року.
Про це бренд повідомив у Twitter, – пише Бабель.
«За останній рік ми внесли деякі зміни в образи наших улюблених говорючих цукерок. Ми не були впевнені, що їх хтось взагалі помітить. І ми напевно не думали, що це рішення підірве інтернет. Але тепер ми розуміємо – навіть взуття цукерки може бути розʼєднувальним. Це останнє, що хотіли M&Mʼs, оскільки ми завжди прагнули обʼєднати людей», – йдеться у заяві M&Mʼs.
Далі замість цукерок буде американська актриса і комік Майя Рудольф.
На початку 2022 року M&Mʼs провели редизайн персонажів (переважно жіночих). Так, наприклад, Зеленій цукерці замінили чоботи на високих підборах на кросівки, у Коричневої цукерки також змінилось взуття – замість туфель на високих підборах вона почала носити взуття з нижчими підборами. Ці зміни називали непрогресивними, а у соціальних мережах вимагали повернути «сексуальну Зелену цукерку».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Що у Луцьку робить MONATIK на кріслі колісному (фото)
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
Страсна п'ятниця: що категорично сьогодні не можна робити
«М'ясний хутір» бізнесмена Дмитрука з Луцька можуть продати за 14 млн євро
У Луцьку помітили Монатіка (фото)