Calvin Klein не буде фотошопити розтяжки і неголені пахви у моделей
Бренд Calvin Klein представив нову рекламну кампанію спідньої білизни, у якій моделі з'явилися без нав'язаних естетичних стандартів краси, а також без фотошопу та фільтрів. У Calvin Klein заявили, що вони приймають усе, крім нетолерантності, пише 24 канал.
На офіційній сторінці Instagram бренду з'явилися нові знімки з рекламного кампейну. У підписах Calvin Klein зазначив, що будь-які ненависні або образливі коментарі будуть видалені
Метою кампейну стало бажання бренду показати красу людського тіла в усьому її різноманітті. До прикладу, модель Еліана Санчес продемонструвала неголені пахви. 22-річна дівчина заявила, що почуває себе комфортно у білизні з колекції My Calvins через те, що їй комфортно у власній шкірі.
"А що заводить вас? Ідеальний фотошоп або щирість в реальності? Відкрийте для себе нову еру білизни #MYCALVINS, в якому видно справжніх вас", – заявили представники бренду.
Також у рекламі знялася plus-size модель Кумарі Сешасай, яка відверто показала розтяжки і складки на тілі, і представник ЛГБТ-спільноти, блогер Паркер Кіт Хілл.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Підлітки і дієти: голодуй або мрій!
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?