Поділитись:

Calvin Klein не буде фотошопити розтяжки і неголені пахви у моделей

Вівторок, 17 вересня 2019, 01:41

Бренд Calvin Klein представив нову рекламну кампанію спідньої білизни, у якій моделі з'явилися без нав'язаних естетичних стандартів краси, а також без фотошопу та фільтрів. У Calvin Klein заявили, що вони приймають усе, крім нетолерантності, пише 24 канал.

На офіційній сторінці Instagram бренду з'явилися нові знімки з рекламного кампейну. У підписах Calvin Klein зазначив, що будь-які ненависні або образливі коментарі будуть видалені

Метою кампейну стало бажання бренду показати красу людського тіла в усьому її різноманітті. До прикладу, модель Еліана Санчес продемонструвала неголені пахви. 22-річна дівчина заявила, що почуває себе комфортно у білизні з колекції My Calvins через те, що їй комфортно у власній шкірі.

"А що заводить вас? Ідеальний фотошоп або щирість в реальності? Відкрийте для себе нову еру білизни #MYCALVINS, в якому видно справжніх вас", – заявили представники бренду.

Також у рекламі знялася plus-size модель Кумарі Сешасай, яка відверто показала розтяжки і складки на тілі, і представник ЛГБТ-спільноти, блогер Паркер Кіт Хілл.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Підлітки і дієти: голодуй або мрій!

Надрукувати
мітки:
коментарів
17 жовтня 2019
21:00
20:00
10:00
16 жовтня 2019