Як у Луцьку списують тролейбус і що з ним відбувається далі
На Луцькому підприємств електротранспорту здійснюють капітальний чи середній ремонт тролейбусів, відтак завжди залишається металобрухт.
Про це розрповів в ефірі телеканалу "Аверс" керівник підприємства Володимир Пуц.
"На кожен списаний тролейбус ми маємо здати певну кількість металобрухту. Кошти мають в безготівковому рахунку надійти на разунок підприємства", – зазначив він.
Із його слів, спершу питання про списання розглядає комісія, потім – сесія Луцькради.
"Я сам прихильники того, аби тролейбуси оживляти, робити капітальний ремонт. Але коли капітальний ремонт буде дуже затратним, то ми їх списуємо. У нас самоціль – не списати, а запасні частини, які ще є, використати. Підтримувати іншим тролейбусам бойовий дух", – пояснив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- У Луцьку списали тролейбус 1978 року, який не годиться на металолом, втім може жити в музеї
- Недоцільно: в Луцьку відмовилися робити зі старого тролейбуса музей
- У Луцьку більше половини тролейбусів музейні, – директор ЛПЕ
- У Луцьку пропонують зі старого тролейбуса зробити музей