Жодного покращення: лучанка поскаржилася на маршрутку №10
Лучанка написала електронне звернення стосовно маршрутки №10, адже в телефонному режимі її вирішити ніяк не вдається вирішити.
"Сподіваюся з вашою допомогою нам вдасться встановити графік транспортних засобів, що курсують маршрутом (ДПЗ - КРЗ)", - написала на платформі "Відкрите місто" Наталія Таран.
Жінка пояснила, що проблема полягає в тому, що зранку на зупинках району ДПЗ доводиться стояти в очікуванні до 30 хвилин маршрутки №10. За той час проїжджає по 2-3 маршрутки №11, №28 і №9.
До того ж перевізник ТзОВ ВТП "Санрайз", директором якого є Мирон Гневик, зі слів жінки кожного разу знаходить виправдання:
1) відсутність водіїв;
2) несправність транспорту або весь транспорт в роботі, а по GPS бачимо лише 2 маршрутки (інформація станом на 09,10,2018 8:45).
"Постає питання: за які заслуги відбувається підняття цін за перевезення, якщо жодного покращення (в крайньому разі для користувачів маршруток м. Луцьк) так і не відбулося?", - поцікавилася лучанка.
Нині про проблему сповістили відповідні установи, однак вона залишається відкритою.
ЧИТАТИ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?