Поділитись:

Жодного покращення: лучанка поскаржилася на маршрутку №10

Середа, 10 жовтня 2018, 10:30
Жодного покращення: лучанка поскаржилася на маршрутку №10

Лучанка написала електронне звернення стосовно маршрутки №10, адже в телефонному режимі її вирішити ніяк не вдається вирішити.

"Сподіваюся з вашою допомогою нам вдасться встановити графік транспортних засобів, що курсують маршрутом (ДПЗ - КРЗ)", - написала на платформі "Відкрите місто" Наталія Таран.

Жінка пояснила, що проблема полягає в тому, що зранку на зупинках району ДПЗ доводиться стояти в очікуванні до 30 хвилин маршрутки №10. За той час проїжджає по 2-3 маршрутки №11, №28 і №9.

До того ж перевізник ТзОВ ВТП "Санрайз", директором якого є Мирон Гневик, зі слів жінки кожного разу знаходить виправдання:
1) відсутність водіїв;
2) несправність транспорту або весь транспорт в роботі, а по GPS бачимо лише 2 маршрутки (інформація станом на 09,10,2018 8:45).

"Постає питання: за які заслуги відбувається підняття цін за перевезення, якщо жодного покращення (в крайньому разі для користувачів маршруток м. Луцьк) так і не відбулося?", - поцікавилася лучанка.

Нині про проблему сповістили відповідні установи, однак вона залишається відкритою.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів
24 квітня 2024
23 квітня 2024
10 квітня 2024
18 березня 2024
13 березня 2024
05 березня 2024
14 лютого 2024
10 лютого 2024
08 січня 2024
06 січня 2024
15:41