Поділитись:

Не встигли подати показники лічильника води: лучанам пояснили, що буде

П'ятниця, 19 жовтня 2018, 08:36

Для того, аби мати нарахування за фактично використані послуги, потрібно надавати "Луцькводоканалу" показники лічильників водопостачання та водовідведення.

Функціонування кол-центрів є вимогою державного регулятора НКРЕКП, – повідомляє прес-служба підприємства.

Загалом щомісяця підприємство отримує близько 70 000 показників зі 100 000 лічильників холодної та гарячої води, які перебувають на обліку. Близько 20 000 споживачів досі не встановили індивідуальних засобів обліку.

У період із 20 до 3 числа кожного місяця працюють 36 телефонних ліній за номером (0332) 28-40-40.

Що буде, якщо споживач не надав показників у визначений термін?

Ніякої проблеми у цьому немає. В такому випадку кінцеві показники лічильників визначить підприємство у відповідності до ЗУ "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання", виходячи із середньомісячного споживання за останні 12 місяців. КП "Луцькводоканал" автоматично змінить показник на величину середнього споживання. Враховуючи, що обсяги водопостачання і водовідведення не мають суттєвих коливань упродовж року, показник, який визначить підприємство, практично завжди відповідає показам лічильників. Споживачі, які переконалися в цьому і зрозуміли порядок нарахувань, подають показники приблизно раз на пів року. Тобто кожному споживачу, який має лічильники, нарахування будуть проведені не залежно від того, чи були подані показники. Такий спосіб гарантує кожному споживачу збереження усіх соціальних гарантій, пільг та субсидій у частині оплати комунальних послуг.

Як працює система прийому показників?

За наявності вільного оператора споживача з'єднають одразу. Якщо ж водночас надходять більше 12 телефонних дзвінків, у такому випадку виклик абонента ставиться в чергу. Телефоном абоненту повідомляють його номер у черзі через кожні 30 секунд. У цей час класти слухавку не потрібно, а коли надійде черга абонента, відбудеться автоматичне з'єднання. Як правило, додзвонитись на лінії кол-центру дещо складніше саме в перших числах кожного місяця, тому краще не затягувати із подачею показників до останніх чисел. У найбільш завантажені дні середній час очікування на лінії абонента складає близько 2 хвилин і 30 секунд. Якщо водночас на лінії кол-центру входять більше 36 телефонних дзвінків, інші абоненти в чергу не ставляться, про що свідчать короткі гудки. Якщо ж протягом семи хвилин з'єднання із оператором не відбулося, дзвінок завершується.

Що робити у випадках, коли всі лінії зайняті?

Недоцільно безупинно набирати номер кол-центру, краще зателефонувати у вечірній час, або у вихідні дні.

Якщо лінія зайнята досить тривалий період, це означає, що абоненти можуть подавати показники не тільки своїх лічильників, але і показники родичів чи сусідів, а подекуди й цілого під'їзду. Така практика серед лучан є досить поширеною.

Робота кол-центру передбачена для споживачів, які мають стаціонарні телефони, не мають доступу до Інтернету і не використовують сучасних гаджетів. Про сучасні способи подачі показників повідомлялось раніше у статті на сайті КП "Луцькводоканал" під назвою: "Усе більше споживачів подають показники та оплачуютьпослуги водопостачання із допомогою веб-сервісу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ШВИДКО І ЗРУЧНО: ЯК ЛУЧАНАМ ПОДАТИ ПОКАЗНИКИ ЛІЧИЛЬНИКА ВОДИ (ІНФОГРАФІКА)

Надрукувати
мітки:
коментарів
15 лютого 2019
07 лютого 2019
29 січня 2019
23 січня 2019
11:46
18 січня 2019
17 січня 2019
21 грудня 2018
17 грудня 2018
22 листопада 2018
12 листопада 2018
17:50
25 жовтня 2018
19:30
23 жовтня 2018
22 жовтня 2018
12:15
19 жовтня 2018