Поділитись:

Не встигли подати показники лічильника води: лучанам пояснили, що буде

П'ятниця, 19 жовтня 2018, 08:36
2341
0
0
0

Для того, аби мати нарахування за фактично використані послуги, потрібно надавати "Луцькводоканалу" показники лічильників водопостачання та водовідведення.

Функціонування кол-центрів є вимогою державного регулятора НКРЕКП, – повідомляє прес-служба підприємства.

Загалом щомісяця підприємство отримує близько 70 000 показників зі 100 000 лічильників холодної та гарячої води, які перебувають на обліку. Близько 20 000 споживачів досі не встановили індивідуальних засобів обліку.

У період із 20 до 3 числа кожного місяця працюють 36 телефонних ліній за номером (0332) 28-40-40.

Що буде, якщо споживач не надав показників у визначений термін?

Ніякої проблеми у цьому немає. В такому випадку кінцеві показники лічильників визначить підприємство у відповідності до ЗУ "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання", виходячи із середньомісячного споживання за останні 12 місяців. КП "Луцькводоканал" автоматично змінить показник на величину середнього споживання. Враховуючи, що обсяги водопостачання і водовідведення не мають суттєвих коливань упродовж року, показник, який визначить підприємство, практично завжди відповідає показам лічильників. Споживачі, які переконалися в цьому і зрозуміли порядок нарахувань, подають показники приблизно раз на пів року. Тобто кожному споживачу, який має лічильники, нарахування будуть проведені не залежно від того, чи були подані показники. Такий спосіб гарантує кожному споживачу збереження усіх соціальних гарантій, пільг та субсидій у частині оплати комунальних послуг.

Як працює система прийому показників?

За наявності вільного оператора споживача з'єднають одразу. Якщо ж водночас надходять більше 12 телефонних дзвінків, у такому випадку виклик абонента ставиться в чергу. Телефоном абоненту повідомляють його номер у черзі через кожні 30 секунд. У цей час класти слухавку не потрібно, а коли надійде черга абонента, відбудеться автоматичне з'єднання. Як правило, додзвонитись на лінії кол-центру дещо складніше саме в перших числах кожного місяця, тому краще не затягувати із подачею показників до останніх чисел. У найбільш завантажені дні середній час очікування на лінії абонента складає близько 2 хвилин і 30 секунд. Якщо водночас на лінії кол-центру входять більше 36 телефонних дзвінків, інші абоненти в чергу не ставляться, про що свідчать короткі гудки. Якщо ж протягом семи хвилин з'єднання із оператором не відбулося, дзвінок завершується.

Що робити у випадках, коли всі лінії зайняті?

Недоцільно безупинно набирати номер кол-центру, краще зателефонувати у вечірній час, або у вихідні дні.

Якщо лінія зайнята досить тривалий період, це означає, що абоненти можуть подавати показники не тільки своїх лічильників, але і показники родичів чи сусідів, а подекуди й цілого під'їзду. Така практика серед лучан є досить поширеною.

Робота кол-центру передбачена для споживачів, які мають стаціонарні телефони, не мають доступу до Інтернету і не використовують сучасних гаджетів. Про сучасні способи подачі показників повідомлялось раніше у статті на сайті КП "Луцькводоканал" під назвою: "Усе більше споживачів подають показники та оплачуютьпослуги водопостачання із допомогою веб-сервісу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ШВИДКО І ЗРУЧНО: ЯК ЛУЧАНАМ ПОДАТИ ПОКАЗНИКИ ЛІЧИЛЬНИКА ВОДИ (ІНФОГРАФІКА)

2341
0
0
Надрукувати
мітки:
0 коментарів
12 листопада 2018
17:50
25 жовтня 2018
19:30
23 жовтня 2018
22 жовтня 2018
12:15
19 жовтня 2018
11 жовтня 2018
10 жовтня 2018
21 вересня 2018
03 вересня 2018
18 липня 2018
09:06
27 червня 2018
25 червня 2018
22 червня 2018
19 червня 2018
#Сім_сорок. Штраф за неготовність до снігу
Доки грім не гряне – дядько не перехреститься. Вислів далеко ...
#Сім_сорок. "Пенсійний фонд" чи "молоде-зелене": медицина по-українськи
До якого лікаря ви підете на прийом – молодого спеціаліста ...
#Сім_сорок. Батьківські вайбер-групи: поміч чи привід для скандалу
Не так давно дізналася, що мої друзі-батьки усі мають на ...
#Сім_сорок: право поліцейського і ДТП: що вчать у луцькій автошколі (дівоча версія)
Для того, аби ми, учні автошколи, дійсно вчили правила дорожнього ...
#Сім_сорок: жити-(не)смітити
Маленький песиміст в мені каже, що не скоро ідея з ...
#Сім_сорок. Коли бракує часу
Ви аналізували коли-небудь, скільки часу на день у вас забирає ...
Сім_сорок. Кави?
Ще 5 років тому у Луцьку було не так багато ...